Fa'amatalaga fa'agaioiga o le fola o le terrazzo ma le fa'aiila

Terrazzo e faia i le oneone, faʻafefiloi ma lanu maʻa eseese, faʻamalo i masini, ona faʻamamaina, faʻamaufaʻailogaina ma faʻamalama.O le mea lea o le terrazzo e umi, taugofie ma gafatia.Ma o le taimi nei oi latou uma o loʻo taʻutaʻua uma le terrazzo olo ma faʻafefeteina, lea e susulu ae le o le efuefu, ma e mafai ona faʻatusatusa i le lelei o le maamora.E fa'apefea la ona fa'alelei ma fa'alelei lelei le terrazzo?O loʻo mulimuli mai o le a faʻasoa atu ia te oe faʻamatalaga laiti o le faʻaogaina o le fola o le terrazzo ma le faʻamalosi, e tatau ona e gauai i ai ~

1. Oli eleele
Muamua lava, pe a oloina le eleele, faʻaaoga le terrazzo resin 1 # pepa olo (tutusa ma le 50-100 mesh) ma le 2 # pepa olo (tutusa ma le 300-500 mesh) pepa olo vai i le faasologa.A uma ona oloina le eleele, Fa'aaoga se masini suction e mitiia ai le vai o le eleele.
Ina ia mafai ona i ai i tulimanu tutusa le malamalama, faʻaaoga muamua sepa'u fa'aoloina tulimanue olo ai tulimanu i le nofoaga, ona olo ai lea o le paʻu ma tulimanu faʻatasi, ina ia leai se otaota meafaitino e totoe i tulimanu, ma o le tali atu o mea e faʻafefe i le taimi e tasi, o lea o le a tutusa le aafiaga o le eleele e pei o le tele. eria.
Fa'amatalaga o galuega: 1# ma le 2# tisiki olo e fai si talatala ma maua ai le tele o palapala.Manatua e tatau ona faʻaopopo atili le vai.O taimi uma e te olo ai, e tatau ona e mitiia le vai i le taimi, ona e olo ai lea i le isi taimi.QQ图片20220407135333

2. O le eleele e togafitia ai Baidu
Aisea e tatau ai ona fofo le eleele, aua o le a pefu le sima, ma o le eleele pefu o le a le mafai ona maua mai le susulu.E tusa lava pe uma le susulu, o le a vave ona leiloa lona susulu.O le vailaʻau faʻamalolo e faʻamaʻaʻaina le sima ma fausia ai se faʻamaʻaina, ina ia naʻo le auala lea e mafai ai ona lelei le aʻafiaga o le tioata, ina ia sili atu le umi ma sili atu ona faʻaofuofu le aʻafiaga o le eleele.
Fa'amatalaga o galuega: Pe a fa'amama le eleele, ia mautinoa e sausau le vaila'au fa'amalolo pe a matutu le eleele, ma e mana'omia le susu o le eleele mo le itiiti ifo i le 4 itula.

3. E olo lelei ile eleele
A maeʻa ona mago le vailaʻau faʻamalolo, e tatau ona toe faʻapalapala le eleele.Fa'aaogā le terrazzo 3#pusa taimane resini(e tutusa ma le 800-1000 mesh) ma le 4 # pepa olo (tutusa ma le 2000-3000 mesh) ma le vai i le faasologa.olo.A maeʻa ona faʻafefeteina, faʻaaoga se vai e mitiia ai le vai ile eleele ile taimi.
Fa'amatalaga fa'agaioiga: A oloina le 3# grinding disc ma 4# grinding disc, ia mautinoa e fa'aoga vai mama e fa'aiila, fa'alogo lelei ia aua ne'i tu'u tele le vai, lea e fa'amanino atili ai le fa'amamaina o le eleele.

QQ图片20220407135557

4. Faila tioata
A maeʻa le eleele, e mafai ona e faʻaogaina le paʻepaʻe Baijie paʻu ma le terrazzo penetrating liquid HN-8 mo le faʻamalama pito i lalo.A uma ona olo, afifi le fulufulu u'amea i luga o le papa Baijie, ma fa'aopopo le vai fa'aola NH-10 mo le fa'aiila.Faila ma tioata seia mago ma iila le eleele.
Fa'amatalaga fa'agaioiga: A fa'aaoga le HN-8 po'o le HN-10 fa'alelei vai, e tatau ona fa'amago i taimi uma, ma e le tatau ona tele naua le vaega fa'alelei.Na'o le togi pe a ma le 2 sikuea i le taimi.
Fa'ata'ita'iina o fa'amatalaga fa'atino laiti o le fola o le terrazzo fola ma le fa'alelei, e faigofie ona e faia se fola terrazzo sili atu ona matagofie ma umi.

QQ图片20220407140012


Taimi meli: Apr-07-2022