E toafia e te iloa e uiga i le fa'aiila o fola sima?

E fa'afefea ona filifili le fa'aoloina o tisiketi pe a fa'aiila fola sima?E tele fa'afitauli e tula'i mai pe a palapala ma fa'alelei le fola, e te iloa la le mafua'aga o nei fa'afitauli?O mea neiZ-LEONAo le a tali atu mo oe.

1. Auala e filifili aitisiki olo taimanemo togafitiga fola?

O le tisiketi olo taimane faʻaaogaina mo togafitiga o le fola e tatau ona filifilia e tusa ai ma le faʻaaogaina o le poto masani, faʻagasologa faufale ma auala faufale.

Filifili e tusa ai ma le faagasologa o le fausiaina:

O le faʻagasologa o le fausiaina o le fola o le fola e masani ona vaevaeina i le faʻavasegaina, faʻafefeteina, faʻafefeteina lelei, faʻafefeteina lelei ma faʻamalo.O le faʻaogaina o tisiketi olo taimane ma tisiki olo mafiafia e aoga i le faavasegaina o le eleele.A olo olo ma olo lelei, filifilia tisiki olo mafiafia e mafai ona fa'aleleia le fua faufale., Pe a lelei le oloina ma faʻamalo, o le a sili atu le filifilia o tisiketi abrasive manifinifi.

Filifili e tusa ai ma le auala fau:

O auala faufale togafitiga e masani lava ona vaevaeina i togafitiga faʻamago maʻa ma vai togafitiga.

Simapa'u fa'amagoe tatau ona filifilia mo le olo mago, ma le vai sima tisiki olo e tatau ona filifilia mo vai olo.Tisiki olo olo mamago o le a puupuu teisi le soifua tautua pe a fa'aogaina mo le suaina vai.E sili atu le fa'aogaina o tisiki olo manifinifi mo le fa'amamago saosaoa maualuga pe a fa'alelei fola.

2. E faʻafefea ona faʻaitiitia le faʻaaogaina o le abrasive ma faʻaitiitia le tau o le fausiaina?

O le olaga o le oloina tisiki o le a aʻafia i mea eseese, e aofia ai le mafolafola o le eleele, maaa, oloina le mamafa o le masini, faʻavavevave, auala fau (vai vai poʻo le faʻamamago), ituaiga tisiki olo, aofaʻi, lapopoa, taimi ma poto masani, ma isi. .

(1) Taimane olo tisiketi o le a faaaogaina fua eseese mo faamoemoega eseese.Fa'amolemole fa'aoga tisiki olo sima mo togafitiga o fola sima.

(2) I se tulaga lautele, o le oneone oneone ma le eleele mafolafola le lelei o le a vave ona faʻaumatia pads abrasive, ma o le sima sima ma le maaa leaga o le a faʻaumatia ai foi le tele o pads abrasive.I luga o se eleele faapena, e faʻaaogaina le taimane pe a susu le eleele.O le olo fa'amamago ma le fa'ata'atiaga o le tisiki olo ose auala sili lea.

(3) O masini olo tetele e mafai ona fa'aleleia ai le fua faufale, ae o le tele o le olo e ono mafua ai le fa'aogaina le tatau o tisiki olo i le taimi o le fausiaina.O le mea lea, o le aloese mai le soona oloina pe a faʻaaogaina masini olo tele o se auala foi e faʻaitiitia ai le faʻaaogaina o tisiki olo.

(4) E masani lava, o le oloina mago o le a sefe ai le tele o mea e faʻaaogaina nai lo le oloina o vai, ae o le oloina o le vai o le a sili atu ona tutusa ma maaleale le eleele.O le mea lea, o eleele eseese, faiga faufale eseese filifilia auala faufale eseese, ma tisiki olo eseese o le a matua aafia ai le fua o le fausiaina., oloina laulau fa'aaogāina ma fa'asologa o taunu'uga.

 

3. Aisea e le mafai ai ona ou ausia taunuuga tutusa e pei o isi i le masini tutusa ma le olo e pei o isi?

O le oloina o fualaau aina o le a aʻafia i mea eseese, e aofia ai le mafolafola o le eleele, maaa, mamafa o le olo, saoasaoa o le fau, auala fau (vai poʻo le faʻamago), ituaiga tisiketi, aofaʻi, lapopoa, taimi ma le poto masani, ma isi.

(1) Le mafolafola le lelei o le eleele e mafua ai ona olo le tutusa.E tusa lava pe faʻamaʻaʻaina le luga pe a le lava le maaa, o le malosi atoa ma le susulu e le faamalieina.I lenei tulaga, e fautuaina e faʻaaoga tisiketi olo taimane poʻo sima mafiafia tisiki olo e faʻamalieina le eleele i le tele e mafai ai, faʻaumatia le faʻaogaina o le eleele ma faʻamalieina le maaa o le faavae o le eleele ma faʻamalieina manaʻoga faufale, ina ia faʻaitiitia ai le taumafa. o tisiki olo i le olo mulimuli ma faia le taunuuga togafitiga sili atu.Mafaufau i le faamaaa lona lua.

(2) O masini olo tele e mafai ona faʻaleleia atili le fua faufale.O le fa'aogaina o taimane olo tisiki po'o mafiafia tisiki olo e mafai ona sili atu le lelei o le eleele.O le mafolafola lelei e mafai ona faʻaitiitia ai le faigata o le fausiaina i le taimi mulimuli ane, ma e faigofie ona fai fola matagofie maaa, aemaise lava le faʻalelei.O taunuuga e sili atu ona manino.

HUS-PG450-2

(3) Malamalama i le tele o ta'iala mo le fa'aogaina o tisiki olo: fa'aoga tisiki e olo ai taimane po'o tisiki mafiafia e olo ai sima mo le fa'asalaina o le eleele ma le olo talatala;'aua le fa'aogaina tisiki e olo ai oneone pe a mafai ona fa'aoga tisiki e olo ai oneone;fa'atele le fa'atatau o le masini fa'ameamea po'o le fa'ateleina o le saosaoa o le tisiki olo.Fa'aleleia le tau;taumafai e aua ne'i fa'aogaina tisiki olo e fa'ase'e ai numera;pe a faʻamago, e tatau ona fufulu ma faʻagogo le eleele pe a uma ona faʻagogo;le faaaogaina oomomi pa'u padse mafai ona faʻaleleia atili le susulu o le eleele;pe a iai se manaʻoga maualuga atu mo le susulu o le eleele, e mafai ona faʻaogaina sima sima.

4. Aisea e aliali mai ai fa'ailoga fa'aletonu?

O fa'ailoga fa'asēsua o la'ei pe a fa'asima e mafai ona mafua mai:

(1) Ua masaesae le mea e olo ai le mea e olo ai pe ua matala le fao.O lenei tulaga e ono mafua ai ona mate le tisiki olo, ma o tisiki olo o ni lapopo'a e ono maua mai ai ma'ila e faigata ona aveese i luga o le eleele.O lea ituaiga fa'ailoga e masani ona fa'aogaina ai se numera mafiafia.E mafai ona aveese le tisiki olo.

(2) E le o fetuutuuna'i le fa'alava fa'ata'atia o le mea olo;

(3) Pe a faʻafefiloi tisiketi olo tuai ma fou, ona o le mafiafia o tisiketi olo e le tutusa, e foliga mai o le a aliali mai faʻailoga faʻaleagaina i luga o le eleele;

(4) E leʻi faʻamamāina le eleele, ma o loʻo faʻapipiʻiina le eleelea faigata i totonu o alavai ma suʻega faʻafefe o le vevela o luga o le galuega o le tisiketi olo;

(5) E tumau le olo i le tulaga e tasi mo se taimi umi pe a olo mago poʻo faʻamago faʻamalo le eleele, ma o le le lelei o le faʻafefe o le vevela e mafua ai faʻailoga mu i luga o le mea e olo ai poʻo le eleele.

 

5. Aisea ua le tumau ai le tisiki olo i lenei taimi?E iai se fa'afitauli lelei?

O le olaga o le oloina tisiki o le a aafia i itu eseese, e aofia ai mafolafola eleele, maaa, olo mamafa masini, saoasaoa suiga, auala fau (vai olo po o le solo mago), olo tisiki ituaiga, aofaʻi, tele vaega, taimi masini olo ma le poto masani.O le eleele sanding ma le le lelei mafolafola ma le sima sima fola o le a taumafaina le tele o tisiki olo.I lenei tulaga, e sili atu le faʻaaogaina o tisiketi olo eseese i faiga faufale eseese.


Taimi meli: Mati-16-2022